ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

گیره رو میزی

گیره رو میزی

گیره رو میزی یکی ابزارهای متداول کارگاهی و صنعتی است که برای نگه داشتن و محکم کردن قطعات مختلف در جای خود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیره رو میزی یکی از ابزارهای مهم و پر استفاده در کارگاه‌های مکانیکی، نجاری و … است که کاربرد آن برای نگهداری و ایمن سازی وسایل در محل می‌باشد. گیره‌ها با جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند. گیره رومیزی چدنی یا فولادی. به جهت آلیاژ به کار. رفته. در ساخت دارای مقاومت بالایی می‌باشد.

گیره رو میزی

این محصول یکی از متداول ترین و پر استفاده ترین انواع گیره صنعتی است. آلیاژ به کار نموده. در ساخت گیره رومیزی از فولاد. یا چدن می باشد و به خاطر آلیاژ به کار رفته. این گیره های رومیزی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. این گیره صنعتی دارای سایزهای مختلفی میباشد که از 80 میلیمتر تا 200 میلیمتر در سایت رستگار صنعت موجود میباشد. سطح فک گیره رومیزی معمولا آج خورده میگردد تا از سر خوردن. قطعه روی کار جلوگیری نمود. یکی از دو فک موجود در گیره رومیزی ثابت و فک دیگر متحرک است.

قیمت گیره رومیزی

گیره‌های رومیزی در انواع مختلف و با قیمت گوناگون عرضه می‌شوند. عوامل متعددی از جمله نوع گیره، جنس و کیفیت ساخت، اندازه دستگاه، برند، کشور سازنده و سایر مشخصات فنی و امکانات از جمله داشتن قسمت لوله گیر، سندان، فک پرتابل و پایه گردان بر روی قیمت گذاری این ابزار موثر می‌باشد. هر چه ابعاد این ابزار بزرگ‌تر و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار باشد، اختلاف قیمت بیشتری با سایر مدل‌ها در آن مشاهده می‌شود

انواع گیره رومیزی

  • گیره موازی
  • گیره آهنگری
  • گیره بغل میزی
  • گیره پایه گردان
  • گیره رومیزی لوله گیره
  • زیر دریل گیره
  • رومیزی پلاستیکی

گیره ها برندهای مختلفی دارند که از آن جمله می توان به گیره رونیکس، گیره ایران پتک، گیره شمس، گیره مهدوی، گیره گروز، گیره ایران صنعت، گیره نووا و … اشاره نمود. فروشگاه دنیای ابزار سایت خرید ابزار آلات به صورت حضوری و آنلاین می باشد که با مراجعه به آن میتوانید انواع گیره صنعتی را با مناسب ترین قیمت گیره رومیزی و برخورداری از امتیازاتی مانند ارسال رایگان،قیمت مناسب بهترین برند همراه با کادر فروش قوی خریداری نمایید. این فروشگاه دارای انواع مختلفی از ابزار ها می باشد که از جمله آن بکس بادی شفت کوتاه ارائه می دهند.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد