ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

دمنده و مکنده یا بلوور برقی و شارژی

دمنده و مکنده یا بلوور برقی و شارژی
بلوور دمنده و مکنده ای اس کره مدل B156

دمنده و مکنده ( Blover ) یا به گفته سایری از افراد بلوور، این ابزار برقی و شارژی درون بازار را می توان تهیه نمود. دمنده مکنده جهت جم کردن و زدودن گرد و غبار، همچنین ذرات ریز آشغال به کار میرود. در صنعت ، منازل و همچنین تمیز کردن کامپیوتر نقش بسزایی را ایفا می نماید. بلوور برقی فروش بیشتری نسبت به شارژی داشته، به این دلیل که این ابزار در مکان هایی کاربرد دارد که برق در دسترس می باشد.

بلوور ، دمنده و مکنده برقی و شارژی

بلوور ها دارای کارایی آسان و به دور از پیچیدگی هستند، دکمه خاموش و روشن کردن، تنظیم سرعت باد ( دیمردار ) از دکمه های این ابزار برقی می باشد. متعلقاتی که با این دستگاه عرضه میشود کیسه نگهدارنده زباله ها و خرطوم جهت زدودن باد می باشد.

در برخی برندها سرعت باد با دکمه ولومی شکل قابل تنظیم می شود و در برخی برندها دکمه روشن و خاموش شدن به صورت گازی می باشد و تنظیم سرعت با میزان فشردن دکمه روشن کننده قابل انجام است، به این صورت که هر چه دکمه را بیشتر فشار دهید، سرعت باد کم و زیاد خواهد شد. بلوور ای اس کره دارای دو مدل B156 و B156V می باشد که مدل V این محصول ویژگی فوق را داراست.

در هر محصول دمنده و مکنده برقی روش استفاده از دمنده یا مکنده شدن متفاوت می باشد، برخی ها با دکمه همانند دریل که دکمه چپ و راست دارد، عمل می کنند و روی دمنده یا مکنده شدن تغییر حالت میدهند، برخی برندها با قرار دادن کیسه حالت مکنده و با برداشتن آن حالت دمنده را به خود به صورت اتومات انجام میدهد.

جهت مشاهده قیمت محصولات بلوور می توانید به بخش فروشگاه ابزار ما مراجعه نمایید.

تصاویر بلوور برقی و متعلقات

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد