ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

ابزار برقی و دستی توسن

ابزار برقی و دستی توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزار دستی و ابزار برقی از سال 1382 آغاز نمود. ابزارالات برقی توسن شامل دریل ، فرز ، بتن کن و غیره می باشد. توسن در زمینه ابزار تواسته است گام های موثری برداشته و خوب نقش ایفا نماید. امروزه بنرهای فروشگاه ابزار های مختلف را توسن میسازد، تبلیغات در سراسر شهرها و همچنین از همه مهمتر خدمات خوب این مجموعه می باشد.

جهت خرید ابزارالات توسن می توانید از دو راه اقدام نمایید. محصول خود را از داخل سایت فروشگاهی ابزار ما یافت کنید یا با ما در ارتباط باشید.

ابزار برقی و ابزار دستی توسن

توسن در طی این سالها در صدد تولید محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

ابزار توسن

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی، تولیدی،صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شد یم تا با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت بر داشته و شرکت فوق را تاسیس نماید.

چشم انداز شرکت

شرکت توسن می خواهد  در مقوله ارائه خدمات در بهترین سطح کیفیت فعالیت نماید و از دیدگاه ذینفعان ، موسسان شرکت، مشتریان و جامعه بعنوان معتبرترین ،توانمندترین، حرفه ای ترین شرکت در عرصه صنعت تبدیل گردد.

 ماموریت شرکت

ما می کوشیم برای مشتریانمان آگاهی،دانش ، شناخت ، سودآوری و ارزش آفرینی به ارمغان اوریم. با توجه به تعهدی که در برابرمشتریانمان ، و سایر ذینفعان داریم، می کوشیم بهترین خدمات را ارائه نماییم ، بدین ترتیب ما نخستین گزینه مشتریان خود خواهیم بود که خواهیم توانست خدماتی با بهترین کیفیت و عملکرد با کارایی در اثربخش ترین سطح ارائه نماییم برای این که بتوانیم بهترین و با ارزشترین خدمات را به مشتریان ارائه نماییم اقدام به تشکیل تیم های کرده ایم تا بتوانیم با یکایک مشتریان آشنا شده و به نیازهای آنها پی برده و خدماتی با بالاترین ارزش و تعهد ارائه نماییم.

اطلاعات تماس ابزارآلات توسن جهت خرید

جهت خرید و استعلام قیمت ابزارالات توسن، می توانید با مجموعه دنیای ابزار تماس حاصل فرمایید و اقدام به دریافت قیمت و در صورت نیاز اقدام به خرید نمایید.

99/08/21

ابزار برقی توسن

شرکت توسن وارد کننده ابزار می باشد که در ایران شروع به فعالیت نموده است. ابزار برقی توسن شامل مجموعه ای از دستگاه ها می باشد که در صنعت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خرید محصولات با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب را می توان در این برند یافت کرد.

ما توانسته ایم محصولات این برند را به دست مصرف کنندگان برسانیم. مجموعه دنیای ابزار فروشنده ابزارالات برقی توسن است که قیمت مناسب و خدمات پس از فروش را شرکت ارائه خواهد نمود.

در محصولات چینی پکیج ترین برند که توانسته است ابزار برقی با تنوع بالا را ارائه نماید ، می توان توسن را معرفی نمود.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد