ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

فرز انگشتی گلو کوتاه و گلو بلند

فرز انگشتی گلو کوتاه و گلو بلند

فرز انگشتی معمولا در قسمت فرزهای برقی قرار دارند و دارای دو نوع کوتاه و بلند می باشند. فرز انگشتی در دونوع گفته شده فقط میزان طول کولت آنها متفاوت است که این دو هر کدام در قسمت های خاص خود مورد استفاده قرار خواهند گرفت. فرز انگشتی گلو بلند بیشتر در صنعت و گلو کوتاه بیشتر در کارهای سبک و مداوم استفاده میشود.

فرز انگشتی های موجود در بازار اکثرا معمولی هستند و از سرعت ثابتی برخوردار می باشند ولی بعضی از برندها فرز انگشتی دیمردار وارد کرده اند که برای کارهای ظریف کاری مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از این برندها ان ای سی می باشد که محصول ست کامل فرزانگشتی را ارائه کرده است.

فرز انگشتی گلو کوتاه و گلو بلند

در این قسمت به تشریح و مقایسه دو محصول کوتاه و بلند بودن گلویی فرز انگشتی خواهیم پرداخت.

فرز انگشتی گلو کوتاه بوش

فرزانگشتی گلوکوتاه

فرز انگشتی گلو کوتاه دارای کولت کوتاه و نسبتا سبک تر نسبت به مدل گلو بلند می باشد. تنها تفاوتی که در این دو محصول قابل مشاهده می باشد، همین است.

در این قسمت تصویر فرزانگشتی گلوکوتاه بوش را مشاهده می کنید

فرز انگشتی گلو بلند ای اس

فرزانگشتی گلوبلند

در قسمت های قبل در خصوص مشخصه کوتاه و بلند بودن گفته شد. در این قیمت تصویر فرز انگشتی گلوبلند ای اس کره را به تصویر کشیده ایم.

برندهای تولید کننده

برندهای مختلفی در زمینه تولید فرزانگشتی موجود می باشند که هیچکدام در ایران نمی باشند. از برندهای اصلی همچون ای اس کره و بوش آلمان تا برسیم به برندهای چینی NEC , NEK و توسن که همگی در خارج از کشور تولید شده و به ایران وارد میشوند.

#فرز_انگشتی دردسته خانواده فرزها قرار دارند ولی متفاوت از کارکرد فرز سنگبری می باشند. این محصول توسط نیروی برق روشن میشود و معمولا از نوع شارژی کمتر استفاده شده است.

تعدادی از برندهای تولید کننده شامل:

  • ES
  • بوش
  • دیوالت
  • ماکیتا
  • توسن
  • رونیکس
  • NEC
  • NEK

خرید فرزانگشتی

جهت خرید و مشاوره قبل از خرید #فرزانگشتی می توانید با فروشگاه ابزار دنیای ابزار تماس حاصل فرمایید و در خصوص مشخصات و تنوع این محصول با ما در ارتباط باشید.

موارد مورد استفاده

انگشتی قابلیت نصب سنگ، سنباده و فرچه های کوچک را دارد. در انتهای هر کدام میله ای متصل شده است که آن موجب اتصال درون دستگاه می گردد.

کاربرد این فرز در صنعت، کارهای ظریف کاری می باشد.

99/08/14

خرید فرز انگشتی

تا به این قسمت با محصول فرز انگشتی آشنا شدی و مطلع گردید که چه استفاده هایی می توانید از آن داشته باشید. خرید فرز انگشتی گامیست که بعد از جمع آوری اطلاعات برای شما موثر خواهد شد که چه برند و کیفیتی خرید کنید.

قرار گرفتن محصولات متنوع در کنار یکدیگر به شما کمک خواهد کرد که با مقایسه کردن راحت تر بتوانید انتخاب نمایید. در وب سایت ما محصولات متنوع با برندهای مختلف قرار دارد که می توانید با جست و خیز در سایت بتوانید محصولات را مشاهده و انتخاب صحیح را داشته باشید.

فرز انگشتی به دلیل استقبال خرید خوب موجب شده است که تمامی برندهای صنعتی برقی اقدام به تولید این محصول نمایند و البته همانند برخی محصولات دیگر از تنوع زیاد برخوردار نیست.

کاربرد سنگ انگشتی در مشاغل خواص نیست و ممکن است این شرایط را داشته باشند که بتوان در هر مکانی از آنان استفاده نمود.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد