ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

دریل برقی و شارژی

دریل برقی و شارژی

دریل ها ابزاری جهت سوراخکاری به شمار میایند که معمولا دارای دو نوع برقی و شارژی می باشند. در دریل ها برخلاف فرز ها از هر دونوع برقی و شارژی استقبال میشود به این دلیل که کاربرد آنان بسیار بیشتر می باشد. دریل در انواع مختلفی بر اساس میزان سوراخکاری تقسیم بندی خواهند شد. از دریل 6.5 جهت کاربرد در صنعت کابیت سازی گرفته تا دریل ستونی که در کارخانه های خودروسازی به کار میروند.

دریل برقی و شارژی

دریل برقی

دریل برقی

به آن دسته از دریل ها گفته میشود که توسط برق کار می کنند و به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند. در تصویر دریل دستی برقی تک فاز را مشاهده می کنید.

در نظر داشته باشید دریلی که با دست توسط یک نفر قابل حمل باشد، نوع سه فاز نداشته ، زیرا این دریل ها به عنوان دریل خانگی یاد میشوند و مکان های پر استفاده از برق شهری بهره می برند.

دریل دستی در دونوع ساده و گیربکسی تولید می شود. نوع گیربکسی از قدرت بالاتری برخوردار می باشد ولی نسبت به نوع ساده قیمت بالاتری را دارد.

برخی مدل های دریل برقی :

دریل شارژی

دریل شارژی

این نوع دریل توسط باطری قابل استفاده می باشد. به همراه دریل متعلقاتی همچون باطری و شارژر دریافت کنید. اکثر برندها دارای دو باطری می باشند که در زمان خرید باطری ها شارژ کامل نخواهند داشت.

دریل شارژی بر اساس قدرت آنان تقسیم بندی خواهند شد.

دریل های شارژی بر اساس دونوع باطری کار می کنند، باطری معمولی و لیتیومی. لیتیوم دارای قدرت و عمر بیشتری هستند ولی قیمت بیشتری خواهند داشت.

برخی مدل های برند دریل شارژی

  • دریل شارژی 12 ولت ای اس
  • دریل شارژی 14 ولت بوش
  • دریل شارژی 18 ولت ماکیتا
  • دریل شارژی 24 ولت ES

در ادامه به تشریح کاملتر محصولات دریل خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد