ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

صفحه سنگ برش و ساب فرز سه ستاره ریز یوگسلاوی

صفحه سنگ برش و ساب فرز سه ستاره ریز یوگسلاوی

صفحه سنگ برش و ساب ابزاریست که در فرز های آهنگری و سنگبری جهت برش زدن و سابیدن قطعه کار، استفاده میشود. صفحه سنگ به دو نوع برش و ساب تقسیم میشود. صفحه سنگ برش از ضحامت 1 میل و سه میل ساخته میشود ولی صفحه سنگ ساب از ضخامت 6 میلی بهره گرفته است، این تفاوتیست که در این دونوع سنگ از نظر ظاهری دیده خواهد. سه ستاره نام برندیست که وارد کننده سنگ برش و سنگ ساب فرز با مارک سه ستاره ریز از کشور یوگسلاوی می باشد.

صفحه سنگ برش آهن

صفحه سنگ برش آهن سه ستاره ریز

صفحه سنگ برش فرز آهنگری بسته خواهد شد تا ما بتوانیم از آنان جهت برش دادن آهن ها استفاده نماییم. در نظر داشته باشید که صفحه سنگ آهن با سنگبری متفاوت است. سایز صفحه سنگ برش آهن در دونوع مینی با ابعاد 3*115 که بروی مینی فرز ها بسته میشود و نوع بزرگ با ابعاد 3*180 که در فرز آهنگری بزرگ بسته میشود، تولید میشود.

رنگ سنگ برش آهن سه ستاره ریز آبی می باشد.

صفحه سنگ برش استیل

صفحه سنگ برش استیل سه ستاره ریز

صفحه سنگ برش استیل در دو نوع مینی با ابعاد 1*115 و بزرگ 1*180 قابل خرید می باشد. تفاوت سنگ برش استیل با آهن از نظر ظاهری در ضخامت و رنگ آنان متفاوت است. در استیل رنگ این محصولات زرد می باشد.

صفحه سنگ ساب

صفحه سنگ ساب سه ستاره ریز

صفحه سنگ ساب همانطور که در تصویر می بینید برای آهن و به رنگ آبی می باشد، تفاوت آن با برش در ضخامت از نظر ظاهری می باشد. ضخامت سنگ برش ساب 6 میل می باشد و برای سابیدن اجسام به کار میرود.

نکات ایمنی:

  1. از برش زدن با این سنگ جدا خودداری نمایید.
  2. استفاده در برش موجب کوتاه کردن عمر دستگاه فرز شما میشود.
  3. موجب شکستن و آسیب رسانی به فرد می گردد.
  4. باعث خوردگی قطعه کار شما از ضخامت 6 میل میشود.

صفحه سنگبری سه ستاره ریز

صفحه سنگبری سه ستاره ریز

صفحه سنگبری سه ستاره ریز سایز 3*230 می باشد و در جهت برشکاری استفاده میشود. این صفحه سنگ بروی دستگاه های سنگبری جهت برش سنگ استفاده میشود.

رنگ صفحه سنگبری در برند سه ستاره ریز ف سبز می باشد.

تفاوت صحفه سنگ سه ستاره ریز و سه ستاره درشت

صفحه سنگ سه ستاره ریز و درشت از نظر ظاهری کاملا قابل تشخیص هستند و از همه مهمتر آنچنان که از نامشان پیداست، در سه ستاره درشت ، سه تا ستاره بزرگ بروی سنگ زده شده است ولی در سه ستاره ریز، سه تا ستاره کوچک درج گردیده است. سنگ سه ستاره ریز یوگسلاو اصل می باشد.

در زیر این موضوع را به وضوع در تصاویر مشاهده خواهید نمود.

بسته بندی صفحه سنگ برش و ساب سه ستاره ریز

صفحه سنگ سه ستاره ریز یوگسلاوی

تعداد سنگ در هر کارتن در برند سه ستاره ریز به شرح زیر می باشد:

  • برش مینی آهن : 600 عددی
  • برش بزرگ آهن : 200 عددی
  • ساب مینی : 300 عددی
  • ساب بزرگ : 100 عددی
  • برش استیل مینی : 600 عددی
  • برش استیل بزرگ : 300 عددی
  • سنگبری 230 : 100 عددی

بروزرسانی 99/07/12

قیمت صفحه سنگ یوگسلاو

تا به این قسمت به معرفی مصولات یوگسلاو در زمینه برش و ساب معرفی نموده ایم. قیمت صفحه سنگ یوگسلاو از سوی وارد کننده این محصول اقدام به ایجاد لیست خواهد گردید و شروع به فروش خواهد شد. مجموعه دنیای ابزار با توجه به محصولات شرکت و قیمت آنان در خدمات رسانی و فروش فعالیت هایی نموده است.

قیمت صفحه برش آهن سه ستاره از بیشتری محصولات و قیمت مناسب در بین محصولات این برند است که تمامی آنان اصل یوگسولاو سوئیس می باشد. قیمت ها در صورت ثبات بودن به صورت لیست وار در این قسمت قرار داده خواهد شد.

در برخی موارد به دلیل نوسانات زیاد تغیر دلار که موجب افزایش قیمت این محصول به داخل کشور خواهد شد از سوی شرکت لیست قیمت ارائه نخواهد شد و به ناچار ما از قرار دادن آن معذور هستیم.

قیمت محصولات از جمله صفحه برش آهن سه ستاره ریز یوگسلاو از گذشته با قیمت 1100 تومان بوده و امروزه با افزایش قیمت مبلغی حدود 3000 تومان را به خود اختصاص داده است.

یکی از برندهایی که پیشنهاد می کنیم از محصولات با کیفیت سه ستاره در آن استفاده کنید فرز GWS24-230H بوش می باشد.

در نظر داشته باشید این قیمت ارائه شده به صورت حدودی بوده و جهت اطلاع رسانی وضعیت افزایش قیمت بوده و در صورت نیاز می توانید با ما در ارتباط باشید تا از قیمت ها مطلع گردید.

تفاوت صفحه برش سنگ و آهن

در محصولات برشکاری اعم از سنگ ها با توجه به متریال توانایی برش به دسته بندی های مختلف انجام خواهد شد. صفحه برش می تواند برای برشکاری سنگ یا آهن مورد استفاده قرار بگیرد. تفاوت صفحه برش سنگ و آهن در نوع بافت آنان با توجه به تولید ارائه خواهد شد. استفاده از هر کدام در برشکاری نوع دیگر موجب آسیب زدن به فرد و اجسام شود.

دستگاه فرز در نوع آهن بری سرعت بیشتری نسبت به نوع سنگبری دارد به همین دلیل با توجه به سرعت و ایجاد گرمایش صفحه سنگ ها نیز ساخته می شوند و مورد تست قرار خواهند گرفت.

رعایت نکات ایمنی در استفاده از صفحه برش و ساب ها بسیار مهم است و در زمان استفاده آنان را مورد استفاده قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان و قیمت ها را دریافت کنید.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد