ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

بکس بادی شفت کوتاه

بکس بادی شفت کوتاه

بکس بادی شفت کوتاه مناسب کارهای سنگین می باشد. از این دستگاه می توان برای پیچ و مهره های بزرگ استفاده کرد. فشار کارکرد آن باید در بازه 6.3 بار تا 8 بار انتخاب گردد که در صورت نیاز به قدرت بالاتر باید دستگاه با فشار بالا کار کند، بیشتر از 8.5 بار به هیچ عنوان برای این بکس بادی توصیه نمی شود و ممکن است در دراز مدت باعث خرابی دستگاه شود. قطر کوپلینگ ورودی هوا برای این دستگاه 3/8 اینچ (10 میلی متر) و میانگین مصرف باد دستگاه 380 لیتر در دقیقه است. سایز شلنگ استاندارد قابل استفاده باید 10 تا 12 میلی متر بوده و بهتر است از شلنگ فشار قوی مخصوص استفاده شود.

بکس بادی شفت کوتاه

بکس بادی شفت کوتاه از مکانیزم ضربه زن چکش بدون پین بهره می برد. این مکانیزم ایده آل برای استفاده در کارهای سنگین که در هر سیکل چرخش یک ضربه با گشتاور بالا وارد می کند. گشتاور خروجی دستگاه با استفاده از پیچی که در کنار ورودی هوا قرار دارد در بازه 1800 نیوتون متر تا 2440 نیوتون متر در سه حالت چپ گرد و سه حالت راست گرد قابل تنظیم است. حداکثر سرعت گردش در حالت بی باری 4200 دور در دقیقه است، بنابراین این دستگاه حداکثر 4200 ضربه در هر دقیقه می تواند وارد کند.

مشخصات بکس بادی شفت کوتاه

این بکس بادی از دو قیمت اصلی تشکیل شده. قسمت روتور و قسمت ضربه زن. با ورود هوا به قسمت روتور و برخورد هوا با فشار و سرعت بالا به پره های روتور باعث ایجاد حرکت دورانی می شود. خروجی این قسمت با استفاده از شفت به قسمت ضربه زن وارد می شود. در حالت بی باری در واقع مکانیزم ضربه زن قفل بوده و کل مجموعه بدون وارد کردن هیچ ضربه ای مثل یک دریل عمل می کند. به محض درگیر شدن بکس بادی مکانیزم ضربه زن فعال شده. و باعث ایجاد ضربات پرقدرت و باز شدن. پیج یا مهره شود. داخل بکس بادی شامل قطعات متحرک زیادی است که در صورتی که به خوبی روغن کاری نشود باعث آسیب جدی بده دستگاه می شود.

شما میتوانید بکس بادی شفت کوتاه را در فروشگاه دنیای ابزار به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید. این فروشگاه داری انواع مختلفی از محصولات می باشد که از جمله آن ها پیستوله بادی ارائه می دهد.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد