ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

قیچی ورق بر برقی

قیچی ورق بر برقی

قیچی ورق بر برقی ابزار قدرتمندی است که برای برش ورق های فلزی, فولادی. پلاستیکی استفاده می گردد. به طور کلی انواع قیپچی ورق بر برقی یک دستگاه نیمه‌ اتوماتیک برای برش ورق‌ های فلزی در مصارف صنعتی و قابل استفاده در زمان‌های طولانی می باشد. قیچی های ورق بر برقی دارای سایز ها. توان ها و سرعت های متفاوتی میباشند. فروشگاه دنیای ابزار دارای بهترین قیچی ورق بربرقی موجود در بازار با مناسب ترین قیمت ها و بالاترین کیفیت است.

قیچی ورق بر برقی

بهترین وسیله جهت برش انواع ورق های فلزی، آلومینیومی و فولادی، مدل های برقی این دستگاه ها می باشد. امروزه دستگاه ها و ابزارآلات متعددی برای ایجاد برش بر روی انواع و اقسام ورقهای فلزی و حتی سطوح پارچه ای وجود دارد که قیچی های برقی یکی از مهمترین ابزارآلات برقی است که با توجه به برند و نوع کاربرد، از انواع و اقسام مدل ها برخوردار می باشند.

کاربرد قیچی ورق بر برقی

این ابزار برش که دارای کاربرد وسیعی می باشد مناسب بریدن ورق های آلومینیومی، فلزی و فولادی است. برای برش این دسته از متریال ها استفاده از این ابزار باعث سرعت بیشتر، دقت بالاتر و صرف نیروی کمتر می شود. در عین حال نتیجه مطلوب تری در مقایسه با استفاده از ابزار دستی حاصل می شود. البته برای بهره مندی از نتیجه دلخواه لازم است مدل متناسب با نیاز کاربر انتخاب شود. بدین معنی که نوع دستگاه و همچنین قدرت موتور آن مناسب متریال و فعالیت مورد نظر باشد. در این صورت این قیچی ها بهترین گزینه برای ایجاد سریع برش های دقیق و تمیز محسوب می شوند.

انواع قیچی ورق بر برقی

  • قیچی ورق بربرقی هشت بر
  • قیچی ورق بربرقی عمودبر
  • قیچی ورق بربرقی برش فلز
  • قیچی ورق بربرقی برش فولاد

مزایای استفاده از قیچی ورق بر برقی

  • این امکان فراهم می شود که برش روی یک خط مستقیم و به صورت کاملا دقیق ایجاد شود.
  • نیازی به صرف انرژی زیاد از سوی کاربر نمی باشد.
  •  مقدار ضایعات ناشی از برش کاهش می یابد.
  • می توان در بازه زمانی طولانی مدت و به صورت مداوم از قیچی برای برش استفاده نمود. کیفیت بالای تیغه ها و قدرت ابزار امکان برطرف سازی نیاز کاربر را فراهم می کند.

شما می توانید این محصول را در فروشگاه دنیای ابزار با کمترین قیمت خریداری نمایید. فروشگاه دنیای ابزار دارای انواع مختلفی ابزار می باشد که از جمله آن ها سشوار صنعتی ارائه می دهند.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد