ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

قیمت سنگ فرز بوش قدیمی

قیمت سنگ فرز بوش قدیمی

قیمت سنگ فرز بوش قدیمی از ابزار آلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است. که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. بازار خرید و فروش سنگ فرز بوش قدیمی رونق خوبی داشته و قیمت سنگ فرز بوش قدیمی اهمیت زیادی برای خریداران دارد. که در انواع مختلف و با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شود.

قیمت سنگ فرز بوش قدیمی

سنگ فرز بوش قدیمی یکی از ابزار آلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است.مهم ترین انواع سنگ فرز بوش قدیمی را می توان انواع دنده زنی دستی و فرز انگشتی دانست.

سنگ فرز قدیمی

انواع سنگ فرز بوش قدیمی

سنگ فرز بوش قدیمی دارای انواع مختلفی است از انواع سنگ فرز بوش می توان سنگ فرز آهنگری چکشی، سنگ فرز آهنگری ستونی، سنگ فرز آهنگری دروازه ای، سنگ فرز آهنگری دیسکی، سنگ فرز آهنگری با دو حرکت، سنگ فرز آهنگری سه محور، سنگ فرز آهنگری چهار محور را نام برد. در سنگ فرز آهنگری بوش قدیمی با تغییر زاویه و جهت حرکت تیغه ها، می توان قطعات مختلف را به صورت پیوسته فرم داد و به یکدیگر جفت کرد. در صورتی که زاویه تیغه ها به اندازه لازم نبوده یا به صورت کج کار کنند، تعویض دنده ها به صورت پیوسته انجام می شود. همچنین این نوع سنگ فرز دارای انواع فرز انگشتی و فرز انگشتی دروازه ای است که هر یک دارای کاربردهای متنوعی هستند و در صنعت کاربرد گسترده ای دارند.

قیمت سنگ فرز بوش قدیمی

مهم ترین انواع سنگ فرز بوش قدیمی عبارتند از سنگ فرز بوش سه شیار و دو شیار، سنگ فرز بوش چهار شیار، سنگ فرز بوش پنج شیار و شش شیار و سنگ فرز بوش هشت شیار. سنگ فرز بوش چهار شیار در دو گروه سنگ فرز بوش شش شیار و سنگ فرز بوش هفت شیار عرضه می شود.

قیمت سنگ فرز بوش

مزایای سنگ فرز بوش قدیمی

سنگ فرز بوش هفت شیار از مزایای بسیاری برخوردار است. این سنگ فرز بوش سه شیار با دو شیار، از استحکام بالایی برخوردار است. و به دلیل داشتن سه شیار، امکان تعویض سریع و ساده ی ابزار و لوازم جانبی در محل کاربرد فراهم می شود. به علاوه، این سنگ فرز بوش چهار شیار، به دلیل داشتن سرعت بالا در تعویض قطعات، از دوام بالایی برخوردار است. و با استفاده از آن می توان سنگ فرز را با سرعت بسیار خوبی تعویض کرد. این نوع سنگ فرز بوش شش شیار، برای تعویض سریع و آسان قطعات بسیار مناسب است. سنگ فرز بوش هشت شیار نیز برای استفاده در دستگاه های فرز سی ان سی مناسب است. و برای تعویض ساده و سریع قطعه کاربرد دارد.

قیمت و خرید سنگ فرز بوش قدیمی

برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان سنگ فرز بوش قدیمی می توانید از وبسایت دنیای ابزار استفاده کنید. دنیای ابزار به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش عمده ایران، این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار داده است. تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده. و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند. برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود نیز می توانید بعد از ثبت نام در سایت فروشگاه دنیای ابزار فروشندگان عمده تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید.

سنگ فرز بوش قدیمی

چگونه سنگ فرز بوش قدیمی را پیدا کنیم

با استفاده از فروشگاه دنیای ابزار می توانید به راحتی با تعداد زیادی از تامین کننده. سنگ فرز بوش قدیمی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید. بهترین راه برای خرید سنگ فرز بوش قدیمی مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان. امکان ارتباط شما با هزاران فروشنده را فراهم کرده است و شما می توانید به راحتی نسبت به خرید سنگ فرز بوش قدیمی اقدام کنید. آیا تامین کنندگان سنگ فرز بوش قدیمی می توانند از فروشگاه دنیای ابزار برای فروش محصولات خود استفاده کنند. تولیدکنندگان عزیز می توانند با استفاده از دنیای ابزار با خریداران مختلف از سراسر کشور ارتباط مستقیم برقرار کنند.

بهترین سنگ فرز و انواع فرز ها را میتوانید با بهترین قیمت به صورت حضوری و غیر حضوری در فروشگاه دنیای ابزار خریداری نمایید.

چگونه بهترین تامین کنندگان سنگ فرز بوش قدیمی را پیدا کنیم؟

با استفاده از فروشگاه دنیای ابزار می توانید به راحتی با تعداد زیادی از تامین کننده سنگ فرز بوش قدیمی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

بهترین راه برای خرید سنگ فرز بوش قدیمی مستقیم و با بهترین قیمت از تامین کنندگان چیست؟

با مراجعه به وب سایت به فروشگاه دنیای ابزار فراهم کرده است که شما می توانید به راحتی نسبت به خرید سنگ فرز بوش قدیمی اقدام کنید.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد