ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان

قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان

قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان از ابزارآلات مهم صنعتی با کاربرد فراوان است که تقاضای زیادی در بازار دارد. و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم است. بازار خرید و فروش سنگ فرز بوش اصل آلمان رونق خوبی داشته و قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان اهمیت زیادی برای خریداران دارد. که در انواع مختلف سنگ فرز بنزینی و سنگ فرز الکتریکی بوش ارائه می‌شوند.

قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان

دستگاه سنگ فرز بوش اصل آلمان از ابزارآلات بسیار مهم صنعتی بوده. که از قیمت بالایی برخوردار بوده و همچنین در فروشگاه دنیای ابزار موجود است و از نوع آلمانی با کیفیت بالا می‌باشد. سنگ فرز‌ها با توجه به نوع استفاده از آن‌ها در انواع مختلف تولید شده و از این در گروه ابزار‌های کاربردی قرار می‌گیرند. و در ساخت آن‌ها علاوه بر نوع کیفیت ساخت به اندازه آن‌ها نیز توجه نموده. و باید در استفاده و کیفیت آن‌ها نهایت دقت و توجه را به کار گرفت. سنگ فرز بوش اصل آلمان از نوع تمام استیل بوده. و در ساخت آن از قطعات فولاد ضد زنگ استفاده می‌شود که به نسبت نوع استیل کیفیت بالاتری داشته و از طول عمر بالاتری برخوردار است.

این دسته از ماشین‌ها دارای یک محور یا یک گیره هستند که در زیر محور اصلی دستگاه تعبیه شده است. محور اصلی به صورت یک تکه عمل می‌کند و برای سنگ فرز از آن برای برش استفاده می‌شود. سنگ فرز بوش اصل آلمان معمولا با استفاده از یک کلید که در نوک دستگاه تعبیه شده، باز و بسته می‌شود. و می‌توان آن را با توجه به نوع کارکرد تنظیم کرد.

خرید و قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان

این نوع سنگ فرز جهت سنگ زدن سنگ‌های عمودی،برش دادن،تراش دادن. و در حالت‌های حرفه ای برای سطوح سخت مانند سنگ گرانیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع سنگ فرز جهت برش سنگ در حالت عمودی و عمود بر جهت برش از یک نوار نقاله استفاده می‌شود. این نوع سنگ فرز جهت برش سنگ‌های گرانیت با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و بر اساس وزن سنگ فرز قیمت گذاری می‌شود.

از جمله موارد استفاده این نوع سنگ فرز جهت برش سنگ‌های گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهکی و سنگ چینی قابل استفاده می باشد. این نوع سنگ فرز جهت برش سنگ هایی در سایز‌های مختلف مناسب می باشد. این نوع سنگ فرز جهت برش اجسام نرم و سخت مانند گرانیت، سنگ مرمر و سنگ گرانیت مورد استفاده قرار می گیرد. از این سنگ فرز می توان برای انواع سنگ‌های تراورتن، مرمریت و سنگ چینی استفاده نمود.

سنگ فرز بوش اصل آلمان

فروش سنگ فرز بوش اصل آلمان

مهم ترین کشور خریدار سنگ فرز بوش اصل آلمان را می توان ‌آلمان نام برد. جهت خرید و فروش فرز بوش اصل آلمان و استعلام قیمت انواع سنگ فرز بوش اصل آلمان با وب سایت دنیای ابزار و یا با فروشگاه دنیای ابزار همراه باشید. قیمت فرز بوش اصل آلمان را از طریق وب سایت دنیای ابزار و یا فروشگاه دنیای ابزار استعلام کنید. خرید سنگ فرز بوش اصل آلمان با نازلترین قیمت به صورت اینترنتی انجام پذیر می گردد.

انواع سنگ فرز بوش اصل آلمان. قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان به صورت اینترنتی با کمترین هزینه به فروش می رسد. جهت اطلاع از لیست قیمت انواع سنگ فرز بوش اصلی به وب سایت دنیای ابزار مراجعه فرمایید. سنگ فرز بوش اصل آلمان با نام فارسی سنگ فرز آلمانی شناخته می شود. سنگ فرز بوش اصل آلمان که دارای انواع مختلفی از نظر مشخصات فنی می باشد، برای مصارف گوناگون ساخته،شده و جهت استفاده در انواع و اقسام کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سنگ فرز بوش اصل آلمان

در حال حاضر مهم ترین بازار سنگ فرز بوش اصل آلمان را می توان بازار ایران بیان نمود. سنگ فرز برقی بوش با توان 350 وات و سرعت چرخش 8500 دور در دقیقه عرضه می شود. بدنه این نوع سنگ فرز از فولاد ریخته گری شده و طراحی آن بر مبنای استانداردهای EN 607 ، ISO 3156 ، EN 609 و DIN 410 است. دستگاه فرز نجاری بوش مدل CMP2250C با توان 1800 وات و سرعت اسپیندل 25 متر در دقیقه و توان ورودی 500 وات از نوع یونیورسال می‌باشد.

این نوع سنگ فرز با توجه به ابعاد و اندازه کوچک خود برای کاربرد های خانگی مناسب است.مهم ترین انواع سنگ فرز بوش اصل آلمان عبارتند از: سنگ فرز بوش 4014 از خانواده فرزهای ضربه‌ای یا دورانی هستند و برای انجام کارهای ظریف استفاده می‌شوند. به خاطر شکل ظاهری آن‌ها و قیمت مناسب، در بسیاری از کارگاه‌ها و کارخانجاتی که به تولید قطعات صنعتی با قطر کوچک مشغولند و نیاز به ضربه زنی در کارها دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت سنگ فرز بوش اصل آلمان

قیمت سنگ فرز بوش اصلی آلمان

بیشترین میزان سنگ فرز بوش اصل آلمان توسط شرکت سازنده آن به تولید می رسد و به فروش می رسد. دستگاه سنگ فرز بوش اصل آلمان در مدل های مختلف برای عملیات های مختلف به فروش می رسد. این سنگ فرز از جنس فولاد بوده و طول سنگ فرز اصلی آن 6 متر است.

سنگ فرز اصل آلمان به یک دیسک چرخان جهت چرخش دارد که از دو سمت دنده دارد. این صفحه گردش دارای سنگ فرز اصلی است که چرخش دارد و حرکت آن سنگ فرز اصل آلمان بر روی دیسک اعمال می شود. این قطعه در قسمت جلو سنگ فرز اصلی قرار دارد. سنگ فرز اصلی دارای دو شکاف می باشد که یکی برای براده برداری از روی قطعه کار تعبیه می گردد. و دیگری برای اعمال گشتاور به سنگ فرز و چرخاندن صفحه گردش بر روی قطعه کار تعبیه نموده.

کاربرد سنگ فرز بوش اصل آلمان

کاربرد این سنگ ها در فرزکاری قطعات سخت است و برای سنگ های تیز نیز کاربرد دارند. همچنین در زمینه‌های مختلف تراشکاری مثل مته کاری، فرزکاری و غیره کاربرد دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین ارتباط مستقیم با تامین کنندگان سنگ فرز بوش اصل آلمان می توانید از وبسایت دنیای ابزار استفاده کنید. دنیای ابزار به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش عمده ایران، این امکان را در اختیار خریداران و فروشندگان قرار نموده تا بدون دخالت واسطه های متعدد با یکدیگر به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به خرید یا فروش محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

انواع فرز بوش

برای اطلاع از قیمت محصول مورد نظر خود نیز می توانید بعد از ثبت نام در سایت دنیای بزار با فروشندگان ما تماس برقرار کرده و نسبت به استعلام قیمت کالا اقدام کنید. با استفاده ازفروشگاه دنیای ابزار می توانید به راحتی با تعداد زیادی از تامین کننده سنگ فرز بوش اصلی درجه یک به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد