ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

قیمت دریل کوچک

قیمت دریل کوچک

قیمت دریل کوچک ابزار دریل کوچک از مهمترین و پر مصرف ترین ابزار های موجود در بازار بوده. که مصارف خانگی و حرفه ای دارد. مهم ترین وظیفه این ابزار ایجاد سوراخ در سطوح مختلف و با جنس های مختلف می باشد. با توسعه ی این ابزار افراد می توانند کاربرد های دیگری مانند برش،یاز و بسته کردن پیچ، سمباده زدن و حتی جلا دادن سطوح استفاده کرد.

قیمت دریل کوچک

دریل کوچک ابزاری بسیار پرکاربرد است که وظیفه اصلی آن سوراخ کاری بر روی سطوح مختلف و متریال‌های گوناگون مانند چوب، مصالح و انواع فلزات است.گرچه دریل ها را ابزاری برای سوراخ کاری می‌دانیم، اما این تنها کاربرد آنها نیست. امروزه شاهد گجت‌ها و ابزارهای بسیار متنوعی هستیم. که به دریل کوچک متصل می‌شوند و برای فرایندهای مختلف مانند برش کاری، باز و بستن پیچ‌ها، سیقل دادن و پولیش کاری به کار گرفته می شوند.سال‌های طولانیست که دریل ها توسط انسان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این روند تکاملی آنقدر ادامه یافت تا آنکه دریل دستی به وجود آمد. امروزه نیز می‌توان برخی از آنها را مشاهده کرد که از یک گیربکس برای انتقال قدرت و یک دسته‌ی چرخان و یک تکیه گاه تشکیل شده اند.با پیدایش موتورهای الکتریکی، تحول عظیمی در ساختار دریل ها به وجود آمد و شرکت های مختلفی در سراسر دنیا شروع به تولید دریل هایی با موتور الکتریکی کردند و کم کم به دریل های پیشرفته امروزی رسیدند.

اجزای دریل کوچک

اجزای تشکیل دهنده دریل عموما به شرح زیر می باشد:

  • سیم برق
  • تراز عمق سنج
  • کللید روشن خاموش
  • سه نظم
  • دسته نگه دارنده
  • کلید خاموش و روشن کردن
  • حالت چکشی
  • کلید تنظیم سرعت و یا دیمر
  • کلید چپ گرد و راست گرد
دریل کوچک

انواع دریل کوچک

در ادامه این مطلب انواع دریل را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • دریل برقی
  • دریل چکشی
  • دریل گیربکسی
  • دریل بتن کن
  • دریل شارژی
  • دریل دستی
  • دریل ستونی
  • دریل چکشی

احتمالا برایتان پیش آمده،است. که بخواهید چیزی بر روی دیوار نصب کنید و مجبور شوید دیوار را سوراخ کنید اما موفق نشوید. گاهاً پیش می آید که نوک مته از شدت حرارتی که در اثر اصطکاک به وجود می‌آید سرخ می شود اما همچنان موفق به سوراخ کردن نمی‌شوید. دلیل کاملا مشخص است چرا که مصالح ساختمانی مانند بتن و سنگ از سختی بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر چه این مواد در کنار سختی بالا از شکننده‌گی بالایی نیز برخوردار هستند که همین موضوع کلید حل مشکل است.

راهنمای انتخاب خرید و قیمت دریل کوچک مناسب

اگر به دنبال انتخاب و خرید دریل مناسب هستید. خواندن،این بخش می تواند برایتان مفید باشد. مهمترین نکته در انتخاب صحیح یک دریل کوچک، در نظر گرفتن،نوع کاربرد مورد نظر و انتظاری که از آن دارید است. اگر قصدتان از خرید دریل، کاربرد های سبک است و می خواهید با کمترین هزینه ممکن یک دریل کوچک جمع و جور تهیه کنید، می توانید به سراغ دریل های برقی معمولی با توان 350 تا 500 وات بروید.اما اگر میخواهید از دریل برای سوراخ کاری‌های مکرر و بخصوص قطعات فلزی استفاده کنید، می توانید دریل هایی با توان بالا مثلا در بازه 600 تا 850 وات تهیه کنید که البته دریل هایی که دارای قابلیت چکشی هستند در اولویت قرار دارند چرا که در مواقعی که قصد سوراخ کردن مصالح را دارید می توانند به کمکتان بیایند.

قیمت دریل کوچک شارژی

اما بیایید به سراغ انتخاب بهترین دریل شارژی برویم. در صورتی که کاربرد سنگینی مد نظر نداریدو قصد دارید،تا یک دریل برای سوراخ کاری و باز وبستن پیچ ها تهیه کنید. می توانید به سراغ خرید دریل های شارژی 10 تا 12 ولت موجود در بازار بروید.دریل های شارژی 14 ولت از قدرت بیشتری برخوردار هستند و برای کسانی که در زمینه هایی مانند ساخت اجزای دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند بسیار مناسب هستند.اگر کاربرد‌های سنگین‌تری مانند سوراخ کردن ورق‌های فلزی با ضخامت بالا و به طور کلی مواقعی که به قدرت بالایی نیاز دارید، می توانید از دریل های شارژی 18 ولت استفاده کنید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که هرچه ولتاژ و به دنبال آن قدرت دریل بیشتر شود، ابعاد و وزن آن هم بیشتر خواهد شد.

اگر شغلتان به گونه‌ای است که همواره با کار‌هایی مانند سوراخ کردن دیوار و یا کندن آن سروکار دارید، باید به سراغ دریل های بتن کن بروید چرا که در صورت استفاده مکرر دریل های معمولی در حالت چکشی، آسیب های جدی به آنها وارد خواهد شد.

خریددریل کوچک

دریل کوچک شارژی

حال میرسیم به بررسی یکی از پرکاربرد‌ترین و محبوب‌ترین نوع دریل ها یعنی دریل شارژی . بدون اغراق امروزه دریل های شارژی در حال جایگزین شدن دریل های برقی معمولی هستند. دلیل آن هم مشخص است. بهره گیری از باتری! استفاده از باتری به جای برق شهری مزیت‌های بسیاری دارد،که یکی از آنها قابل حمل بودن. در نقاط مختلف و مکان‌های بدون دسترسی به برق است. دریل‌های کوچک شارژی،با ابعاد کوچک و قدرت بالا توانسته اندمحبوبیت بالایی بین کاربران مختلف پیدا کنند. این نوع از دریل ها معمولا از باتری های لیتیومی ساخته،می شوند. و حدودا با یک تا دو ساعت اتصال به شارژر می توانند مدت زیادی برای شما کار کنند.

دریل های شارژی از یک موتور DC و یک گیربکس خورشیدی تشکیل،شده اند. که ضمن جثه کوچک، از قدرت بالایی برخوردار هستند. برخی از دریل های شارژی دارای قابلیت چکشی نیز هستند که امکان سوراخ کاری در مصالح را فراهم می کند. البته ناگفته نماند،که استفاده مکرر در حالت چکشی می تواند باعث آسیب زدن،به دریل در طولانی مدت شود.

ویژگی دریل کوچک شارژی

دیگر ویژگی دریل کوچک شارژی دارا بودن ترکمتر است که امکان کنترل گشتاور را فراهم می‌کند. توسط ترکمتر می توانید مقدار گشتاور مورد نیاز برای بستن،یک پیچ را تنظیم کنید. که در این حالت پس از رسیدن به گشتاور مشخص شده. دریل به صورت هرزگرد کار می کند. یکی از تفاومت‌های عمده دریل شارژی با دریل برقی معمولی، سرعت چرخش آن است که نسبت دریل برقی کمتر است و کنترل آن نیز راحت تر خواهد بود.اکثر دریل های شارژی از گیربکس دو سرعته بهره می برند که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در دو حالت سرعتی و قدرتی استفاده کنید.

دریل کوچک را از کجا تهیه نمایم؟

انواع دریل ها را میتوانید در فروشگاه دنیای ابزار خریداری نمایید.

قیمت دریل کوچک ؟

شما می توانید با مراجعه به سایت دنیای ابزار از انواع قیمت ها برخوردار باشید.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد