ساعات کاری : شنبه تا 5شنبه ( ساعت 9 تا 18)
021-66707760 66707761 ارتباط با ما
کانال تلگرام دنیای ابزار

قیمت دریل و خرید دریل

قیمت دریل و خرید دریل

قیمت دریل و خرید دریل یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ابزار های مکانیکی و فنی است. که در صنایع گوناگونی همچون ساختمان سازی، طراحی داخلی منزل، بازسازی سازه ها، باز و بسته نمودن پیچ های گوناگون و هزاران فعالیت فنی دیگر به کار گرفته می شود. درواقع انسان از گذشته دور نیز برای سوراخ کاری بر روی سطوح مختلف نیاز به ابزاری داشت که توانایی ایجاد سوراخ بر روی اجسام را داشته باشد. به همین ترتیب ابزار دریل برای اولین. بار به دست مصر باستان ساخته نمود. این وسیله در ابتدا بسیار ساده بود و به صورت دستی از آن استفاده می شد. اما امروزه به کمک پیشرفت علم و صنعت، دریل در انواع مختلف و پیشرفته تری به بازار ارائه گردیده است.

قیمت دریل و خرید دریل

دریل‌ها ابزاری هستند که برای سوراخ کردن سطوح گوناگون کاربرد دارند. در واقع بر حسب قدرت دریل‌ها و به کارگیری مته مناسب، انواع چوب، بتن و فلز را سوراخ می‌کنند در دنیای پیشرفته امروز از دریل به عنوان گرد بر، عمود بر و همچنین. برای تخریب بتن، باز و بسته کردن انواع پیچ و غیره نیز استفاده می‌شود. در واقع دریل‌ها جز امکاناتی محسوب می‌شوند که کار انسان‌ها را راحت و تاحدودی لذت بخش کرده اند. برای مثال در منازل از دریل برای نصب پرده، لوستر، تابلو، باز و… استفاده می‌کنند. می توان گفت وجود دریل جزو لوازم ضروری برای هر خانه است.

قیمت دریل و خرید انواع دریل

قیمت دریل و خرید دریل انواع مختلفی دارد قیمت این دریل ها بستگی به نوع کاری و برند آن دارد که از جمله انواع دریل ها،

دریل دستی

امروزه استفاده از این نوع دریل بسیار کم نموده. عملکرد دریل دستی به این صورت است که با وارد کردن نیرو و توان انسان به اهرم، مته شروع به چرخش کرده و سطح مورد نظر را سوراخ می‌کند.  البته نوعی دریل دستی نیز وجود دارند که از آن ها بیشتر برای کارهای زیبای هنری، استفاده می شوند. از جمله چوب معرق کاری، رزین، چرم دوزی و غیره

 دریل بادی (پنوماتیک)

عملکرد این دریل بر اساس هوای فشرده ای است. که به کمک کمپرسور تولید می‌شود. به بیان راحت تر از نیروی باد فشار قوی برای چرخیدن مته کمک می‌گیرند. بیشترین کاربرد دریل بادی برای ایستگاه اسمبل و خط تولید است. از آنجایی که هنگام کار کردن، نیازی به منبع برق ندارد، در مکان‌های که گاز وجود داشته و یا خطر آتش سوزی زیاد است می‌توان بدون ترس از این دریل استفاده نمود.

دریل شارژی چکشی

از دیگر دریل‌های پر کاربرد می‌توان به دریل شارژی چکشی اشاره کرد. این محصول در حقیقت همان دریل پیچ گوشتی شارژی است با این تفاوت که حالت ضربه ی نیز دارد. این دریل مجهز به عمل ضربه و چرخش است. بیشترین کاربرد دریل برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره در سطوح سفت و سخت است.

دریل چکشی

اگر به دنبال یک محصول قوی و قدرتمند هستید، دریل چکشی را پیشنهاد می‌کنیم. بیشترین کاربرد این دریل برای سوراخ کردن قطعات بسیار سخت است. دریل چکشی ترکیبی از چکش و دریل می‌باشد . عملکرد بسیار خوبی دارد. در این دریل، همزمان با چرخش مته، چکش نیز عمل می‌کند.

دریل بتن کن

قطعا با خواندن نام این محصول متوجه کاربرد آن شده اید. اصولا سوراخ کردن بر روی بتن بسیار سخت است و نیاز به یک دریل با قدرت دارد که بتواند عمل مورد نظر ما را انجام دهد. اینجاست که فقط دریل بتن کن می‌تواند مشکل ایجاد شده را حل کند. این محصول مجهز به عملکرد چکشی بوده و همزمان با حرکت مته، سوراخ کردن نقاط سخت با تراکم بیشتر را راحت می‌ کند. اگر از دریل بتن کن، برای سطوح آسان و ضعیف بخواهید استفاده کنید. می‌توانید با خاموش نمودن حالت چکشی قدرت آن را کم نمایید.

دریل نمونه برداری ( کرگیری)

اسم دیگر این دریل هسته گیر است و در مقایسه با سایر محصولات عملکرد متفاوتی دارد. به این صورت که با استفاده از این دریل، چوب، سنگ، فلز و … را هسته برداری می‌کنند. دریل نمونه برداری موتور بسیار سنگینی دارد. که بر روی قاب فلزی به صورت ثابت تعبیه میگردد با روشن نمودن دستگاه، دریل با تمام سرعت شروع به چرخش کرده. و هسته مواد مورد نظر را بیرون می‌آورد.

دریل مگنت

نام دیگر این دریل مغناطیسی بوده و از نوع ثابت است. البته وزن کمی دارد. و می‌توان آن را جا به جا نمود. اما هنگام کار باید حتما ثابت باشد. بیشترین کاربرد این دریل برش و سوراخ کردن قطعات آهن است. دریل مگنتی مجهز به آهن ربایی بسیار قوی می‌باشد. که در انتهای آن قرار گرفته و به سطح فلزی می‌چسبد. در نتیجه هنگام برش دقت بالایی دارد.

دریل همزن

دریل همزن. علاوه بر سوراخ کردن. و باز و بسته نمودن پیچ‌ها، برای هم زدن انواع مواد از جمله سیمان و رنگ به کار گرفته می‌شود.

دریل ستونی یا استاده

همان طور که از اسم دریل پیداست. این دریل‌ها ایستاده بوده. و قابلیت جا به جایی ندارند. بیشترین استفاده این مجصول در کارخانجات و کارگاه‌ها است. تعدادی از دریل‌های ایستاده می‌توانند همزمان با سوراخ کردن. عملیات زاویه زنی را نیز اجرا کنند. در اجسامی که هنگام سوراخ کردن. دقت زیادی نیاز است، از این دریل استفاده می‌کنند.

دریل بنزینی

دریل بنزینی دو نوع یک کاره و دوکاره دارد. منبع انرژی مورد نیاز این محصول بنزین است. دریل یک کاره بیشتر برای تخریب کاربرد دارد. اما دریل دو کاره برای سوراخ زدنو و تخریب استفاده می‌شود. کار کردن با دریل بنزینی بسیار راحت است. این دستگاه قدرت تخریب انواع سنگ و فلز را دارد

دریل چاله کن

 این دریل که از نوع بنزینی است بیشتر برای کندن چاله و کاشت درخت و نهال در جنگل‌ها و مراتع استفاده می‌شود.

قیمت دریل و خرید دریل

قیمت این دریل به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از پارامترهای مهم و تاثیر گذار در قیمت این محصول توان و قدرت دستگاه است. هر چه توان و قدرت دستگاه بالاتر باشد. قیمت آن نیز بیشتر است. هم چنین عموماً نوع شارژی این کالاها با توان یکسان از نوع برقی بیش تر است. از عوامل دیگر و تاثیر گذار در قیمت این کالا می توان. به نوع سه نظام، شرکت تولیدکننده، گارانتی و خدمات پس از فروش در فروشگاه دنیای ابزار اشاره کرد.

مطالب مرتبط
تمامی حقوق محفوظ می باشد